Kooli õueala elurikkuse kaardistamine

1. oktoobril uurisid 5.a klassi õpilased kooli õuealal kasvavaid taimeliike. Tunni eesmärgiks oli kaardistada õuealal kasvavad taimed. Lisaks taimedele vaatlesime ka samblaid ja samblikke. Esmapilgul tundus, et erinevaid liike on vähe. Kuid koos bioloogiaõpetaja Elliga loendasime lillepeenras 14 erinevat taimeliiki ning kooliaed oli eriti liigirikkas paik oma 35 taime-, sambla- ning samblikuliikidega. Õpilased tutvusid koos õpetajaga erinevate taimedega, samblikega ja märkisid need lehele üles. Bioloogiaõpetaja oskas rääkida toredaid lugusid, kuidas nii mõnigi taim on endale nime saanud. Nii kaardistati kooliõue peenras, muusikakooli kõrval asuval platsil, kooliaias, jalgpalli- ja lipuväljakul kasvavad taimed, põõsad, puud, samblad ja samblikud. Koolimaja taha ei jõudnudki, sest ajast jäi puudu. Õpilaste järgmiseks ülesandeks on koostada õueala plaan ja mõelda, kuidas õuealal elurikkust suurendada. 






Kommentaarid